Wyniki wyszukiwania dla słów: kod radia

Wyszukano 349 rezultatów. Strona 4 z 4

Post

Wysłany: Wto Lip 24, 2007 12:38 am

CytatCytat:

Witam. Kupiłem samochód z zakodowanym radiem i bardzo bym prosił o kod do tego radia:

Philips CAR400
GM0400W1967726
NO: 90532621

Wielkie dzięki z góry . Pozdrawiam

CytatCytat:

Ludzie, czy Wy czytać nie umiecie?
elektron02 napisał/a:
Panowie nie ma kalkulatora do car 400 i nie ma jak obiczyc kodu Prosze zaniesc do elektronika i sciagnie kod


Post

Wysłany: Wto Sie 21, 2007 7:04 pm

Witam wszystkich na forum!

Kupiłem na allegro radyjko.
Miało być z kodem a jest bez.
Noi zgryz.

Prosze o pomoc wiem że można znaleźć kod znając numery seryjne.

oto one:

GM0300 V6101937
oraz
7 645 852 520
oraz
90 532 620
a rodzaj radia to CAR 300 (D)
Pozdrawiam

Paweł

Post

Wysłany: Sob Sie 04, 2007 8:36 pm

Nie da się ja już próbowałem.Po 2003 roku radia są cyfrowe i się po prostu nie da,kostki też są inne.Wymeldowanie polega na podłączeniu auta pod taki serwisowy komputer tam wpisujesz kod z książki wozu i w ten sposób wymeldowujesz,wkładasz do drugiego auta wpisujesz ten sam kod i radio gra.

Post

Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 15:32

Witam! Mam radio Delco cdr 500 jakiś czas temu zakodowało mi się, ponieważ odpinałem akumulator. Trzykrotnie wpisałem błędny kod, aż znalazłem chyba właściwy. Był napisany flamastrem na radiu. Teraz jest problem bo mam napis 7 SAFE i nie mogę wklepać kodu, wcześniej normalnie się dało ale teraz nie pokazują się cztery kreski na liczby. Co mam robić, czekać i nie dotykać radia? Czekam już trzy dni, codziennie sprawdzam czy się odblokowało.

Post

Wysłany: Czw Kwi 16, 2009 10:49 pm

Witam,
Poradzcie w jaki sposób wpisać kod odblokowujący radio???? Samochód z 1993 roku, radio oryginalne na kasety. Mam do niego kod, ale pojęcia nie mam jak wygląda ta "procedura" rozkodowywania??? Pordzcie prosze

Z góry dziękuję

Post

Wysłany: Nie Maj 03, 2009 11:12

Witam. Chcialbym sie dowiedziec czy radia jvc posiadaja kod potrzebny do odblokowania radia ? mianowicie model JVC KD-R 301 ktory zakupilem wczoraj w media markcie. nigddzie nie umiem znalesc tego kodu i zastanawiam sie czy on w ogole istnieje ?

Post

Wysłany: Wto Sty 20, 2009 19:24

Ogólnie masz radio nie oryginalne Rovera, więc albo zajrzyj do instrukcji radia, lub poszukaj na internecie co to za radio i jak się je obsługuje jeśli masz kod oczywiście. Jeżeli nie to udaj się tam gdzie rozkodują Ci radio i po problemie.

Post

Wysłany: Pią Lut 20, 2009 11:45

Witam zakupilem Rover 25 w IRL i potrzeboje Kodu do radia:
Radio R770
Type no. 22DC594/60B
RG PART NO. XQD101260
PROD NO:
XD 0699491122114 albo
YD 0699491122114 albo
FD 0699491122114
(nie widze dokladnie ostatniej litery ale chyba bedzie to FD)
RG594FX1122114

POMOCY !

Post

Wysłany: Czw Maj 08, 2008 7:32 pm

Witam wszystkich,
Właśnie jestem po wymianie skrzyni biegów, mechanik odłączył akumulator i teraz radio woła o kod a ja nie mogę go nigdzie we wszystkich instrukcjai i książkach jaguara znależć.

Proszę o pomoc w jaki sposób można uruchomić radio ( skąd wziąć kod? nie mam kontaktu z poprzednim własciocielem, auto sprowadzone)

Może jakiś serwis RTV we Wrocławiu to może zrobić?

Pozdrawiam.

Post

Wysłany: Pią Maj 01, 2009 22:07

powinna byc czarna kieszen montazowa
w ktora wsuwa sie radio
wniosek nasuwa sie tylko jeden
napisalem go wyzej
kod nie od tego radia zapewne
i szuflada do dokupienia
uniwersalna powinna dac rade

Post

Wysłany: Sob Kwi 11, 2009 20:50

witam, jestem posiadaczem Forda Focusa, mam problem z radiem - nawigacją Travel Pilot DX, gdzieś zapodziała się książka z kodem do radia, czy może mi ktoś pomóc uzyskać kod do radia? Wiem, że pewnie potrzebny jest numer seryjny, ale nie orientuję się, który to dokładnie numer, z radia spisałem następujące numery:
BP050044138601
RNS4-TP170
4911091933
1MST-18K931-AF
021776
045025

Post

Wysłany: Pon Lut 02, 2009 10:25

CytatCytat:

22DC745/60B i nie wiem jak nalezy zrobic aby rozkodowac:) mozesz podpowiedziec:) pozdrawiam

Trzeba poczytać opis na tej stronie, do której link podałem.

W moim przypadku wystarczyło wpisać numer seryjny i numer części znajdujący się na radiu (radio miałem wymontowane). Po chwili wyświetlał się kod do radia, który należy wpisać po uruchomieniu radia w samochodzie.

Post

Wysłany: Pią Maj 01, 2009 20:26

musisz odczekac chyba 10 minut zanim bedziesz mogl wpisac kod ponownie
pisalem juz na forum ile czasu trzeba po kazdym zlym wpisaniu bledu
od 10 sekund 2 pierwsze razy do 480 minut ostatnia proba

sa dwa wyjscia
albo zle wpisujesz kod
albo kod jest nie do tego radia

Post

Wysłany: Nie Lis 04, 2007 11:30 pm

angelska stronka z zapytaniem do jaguara o kod dla radia fabrycznego oraz zamienionego z innego samochodu. nie testowałem czy działa, ja mam kartę kodową

http://www.skjagtech.co.u...08-type-xk.html

Post

Wysłany: Pią Maj 01, 2009 09:57

He He fajne by było Bo 1.4 60kucy trochę muli. I oczywiście jest kod do radia i nikt go nie zna . Jest na niego jakiś sposób, radio jest fabryczne car 300.

Takie samo jak tutuaj http://www.elektroda.pl/r..._20300_1913.jpg

Post

Wysłany: Pią Lut 20, 2009 13:33

Spróbowałem i faktycznie chcą 30E. Widocznie to zależy od typu dekodowanego radia

Kod możesz też uzyskać za pomocą programu "CARPROG Philips Car Radio Decoder". On jest płatny, ale jego "płatne inaczej" wersje pewnie znajdziesz w torrentach lub eMule.

Post

Wysłany: Pią Maj 01, 2009 20:13

Witam!
Stałem się szczęśliwym posiadaczem Opla Vectry B z roku 2000 wersja Sport. Mam kilka pytań odnośnie radia jak i samej kierownicy wielofunkcyjnej. Otóż wiem, że jeśli wyłączy się zasilanie radio się dekoduje wpisuje kod który mam niby w papierach i nic pozostało mi jeszcze 7 prób co mam zrobić nie wiem czy to jest prawidłowy kod i pytanie drugie jeśli kupowałbym nowe radio czy kierownica wielofunkcyjna będzie z nim współpracowała??

Post

Wysłany: 20 Kwiecień 2009, 18:27

Witam, prosiłbym o kod do radia Blaupunkt Paris RCR 41 numer seryjny to BP1775N4642140, z góry dzieki i pozdrawiam..

Post

Wysłany: Wto 01 Maj, 2007 09:24

Czeka mnie operacja wymiany akumulatora, w związku z czym będę musiał wprowadzić kod do orginalnego radia, jak się to robi ?? Może ktoś wytłumaczy mi tak łopatologicznie.

Post

Wysłany: 30 Kwiecień 2009, 01:27

Witam.

Potrzebuje kod do radia business BP0273299882596415
i nie ma żadnej litery w środku, help.

Z góry Wielkie dzięki za pomoc!!

Post

Wysłany: 19 Kwiecień 2009, 20:42

kolego toslink, powiedz jeszcze ilu cyfrowy ma byc ten kod 4 czy 5, bo radia Becer'a mialy roznie
pozdrawiam

Post

Wysłany: Pn kwi 27, 2009 12:22 pm

witam potrzebuje kod do radia grundig scd 1590 vd. Jesli ktos ma to niehc poda Dzieki

Post

Wysłany: 2009-02-09, 13:49

eizo, Mam podobny problem jak ty bardzo prosze o wyjasnienie mi jak zrobiles zeby przestalo swiecic error i czy trzeba nowy kod do radia ? Z gory dziekuje

Post

Wysłany: 25 Kwiecień 2009, 20:57

Witam jestem nowy i bardzo bym był wdzięczny za kod do radia REVERSE o numerze BP3835P8008877. z góry dziękuje

Post

Wysłany: 26 Kwiecień 2009, 06:33

witam, prosił bym o kod do radia REVERSE o numerze: BP3835P8008877 z góry dziękuje

Post

Wysłany: 4 Maj 2009, 15:17

witam prosze o kod do radia Blaupunkt RD 104 Nr BP 3790R1963426

Z góry dziękuje

Post

Wysłany: Wto Sty 20, 2009 08:54

A tak w ogóle to jaki to jest model radia? Zawsze numer seryjny jest jak wyjmiesz radio na tylnej jego części bądź z góry.

Post

Wysłany: 2007-12-21, 22:29

hmm no do każdego radia inny kod

ewentualnie tutaj poszukaj
http://codedradio.info/?i=bn&sortby=H

Post

Wysłany: 2007-12-22, 11:41

wystarczy podjechać lub zadzwonić do A.S.O. , podać numer nadwozia i dadzą kod do radia ,opcja jest darmowa

Post

Wysłany: 2007-12-21, 22:24

witam

Kolega kupil crv z 04'r i potrzeba mu kod odblokowujavy do seryjnego radia

ma ktos cos takiego?????

Post

Wysłany: So kwi 18, 2009 9:33 pm

Mógł by mi ktoś wygenerować kod do powyższego radia?radio ma numer seryjny GMO300W5338099.Radio to blaupunkt produkowane Portugalii.Był bym naprawde wdzięczny

Post

Wysłany: niedziela, 18 stycznia 2009, 13:53

A przed wyjęciem radia sprawdź, czy masz do niego kod.

Post

Wysłany: Wto Lut 10, 2009 21:02

Zadzwoń do salonu i tam ci go znajdą(przez numer VIN albo numer radia).Jak capki nie będą umiały obsłuzyć komputera to trzeba będzie zawieźć do fachmana(zależnie od radia ale koszt średnio 100zł).

Post

Wysłany: 12 Kwiecień 2009, 18:13

nie wiecie moze czy z numeru VIN samochodu da sie odczytac kod do radia? bo slyszalem ze jest taka mozliwosc ... ?

Post

Wysłany: Nie Lut 22, 2009 21:32

Kontakt z poprzednim wlascicielem,zeby podal kod MUSI inaczej rozkodowanie radia u specjalisty koszt ok. 100 zł.

Post

Wysłany: 12 Kwiecień 2009, 14:18

kolego krisek, niestety, ale z tego co sie orientuje to nie ma kalkulatorow do PH jedyne co zostaje to zczytac kod z pamieci radia, ale to u tzw "magikow-elektronikow"
pozdrawiam

Post

Wysłany: 17 Kwiecień 2009, 19:35

CytatCytat:

Witam potrzebuje kod do radia blaupunkt o nr BP 6262V7014061 z gory dzieki:)


Sprawdź: 5555

Post

Wysłany: 15 Kwiecień 2009, 23:07

CytatCytat:

Witam
Bardo by mi zależało na rozkodowaniu tego oto potwora

WBAGC81050DC57473


Wyposażenie
Dane pojazdu
Art.

Wartość
Numer podwozia WBAGC81050DC57473
Kod typu GC81
Typ 750IL (EUR)
Typoszereg E E32 (2)
Seria 7
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M70
Pojemność skokowa 5.00
Moc 220
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor ISLANDGRUEN METALLIC (273)
Tapicerka SONDERPOLSTERUNG (9990)
Data prod. 1991-03-19

Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S214A AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T)
S223A ELECTRONIC DAMPER CONTROL (EDC) EDC
S241A AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa
S303A INNENRAUMSCHUTZ/NEIGUNGSALARMG Ochrona wnętrza z czujn. alarm. nachyl.
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S365A HECKSCHEIBE, VERBUNDGLAS Tylna szyba ze szkła bezpiecznego
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S416A SUNBLINDS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna
S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
S447A HIGH-END REAR COMPARTMENT Wyposażenie wnętrza High Line
S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S496A SEAT HEATING FOR REAR SEATS Podgrzewanie fotela tylne
S528A AUTOMATIC AIR RECIRCULATION CONTROL(AUC) Autom. kontrola obiegu powietrza
S536A AUXILIARY HEATING Ogrzewanie na postoju
S656A BMW BAVARIA C PROFESSIONAL Radio Bavaria C Professional
S671 CD 10 Selektion
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi
S690A CASSETTE HOLDER Uchwyt kasety
S695A FERNBEDIENUNG FUER RADIO Pilot radia
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria
S931 ENTFALL SCA KOFFERRAUMKLAPPE
S940A SPECIAL REQUEST EQUIPMENT Wyposażenie na życzenie Klienta

Indywidualne dane pojazdu
Tekst
Z1XX Special upholstery
= - Innenausstattung in Volleder Nappa pergament,
wie Schl.Nr. 0434, gem. B 9068.C
(Schl.Nr. 447 beachten)
- Bodenverkleidung, Fußstützen und Verkleidung seitl.
an Fondklimaabdeckung in pergament, wie bei
Schl.Nr. 447

0940 Special equipment on demand
= Folgender Umfang ist in schwarz auszuführen:
- Armaturentafel-Oberteil
- Türverkleidungs-Oberteile
Der Produktionsauftrag vom 15.02.91 ist somit ungültig.

Post

Wysłany: 2008-12-13, 20:09

Hej kto wie co trzeba nacisnąć w tym radiu żeby wprowadzić kod do radia symphony ?

Post

Wysłany: 2007-01-17, 15:20

Podaj vin i kod seyjny radia pisz na priv dam ci znać

z tego co wiem to nie radzą sobie z tymi kodami ale to już niepewna informacja odemnie

Post

Wysłany: Pon Sty 19, 2009 09:43

Do każdego radyjka istnieje indywidualny kod, dlatego jeżeli chcesz się o niego dowiedzieć musisz podać numerek seryjny radia a wtedy może coś się uda z tym zrobić

Post

Wysłany: So sty 03, 2009 2:36 pm

brak mozliwosci odkodowania tego radia po serialu

Post

Wysłany: Pią Maj 01, 2009 20:28

No wlasnie calkiem mozliwe ze nie jest od tego radia. Podobno ktorys z uzytkownikow jest w stanie znalezc kod do radia po podaniu numery seryjnego radia czy cos w tym stylu

Post

Wysłany: Nie Kwi 26, 2009 14:21


No nic trudno. A czy na przykład można do innego radia przypisać inny kod niż ten fabryczny tzn zmienić sobie samemu jak pin - oczywiście po dezaktywacji poprzedniego.

Post

Wysłany: Pią Mar 06, 2009 08:30

moje sugestie poniżej:

[quote="momos81"]
1. Kiedy samochod wchodzi na pewne obroty (różne w zależności od biegu) dostaje drgan, wszystko się czesie i iskrzypi jak w starym żuku. Niemam zielonego pojecia co to moze byc ale jest to niesamowicie irytujące.
moze być coś ze sprzęgłem, a dokładnie z kołem dwumasowym (jeśli takowe jest w tym samochodzie
2.Na pokrywie bagaznika jest szyba którą da się otworzyc jest tam taki zamek (klamka)pod tylna wycieraczka. Gdzie mogę taka czesc kupic, sprowadzic ,bo obszukalem wszyskie sklepy internetowe wlącznie z allegro i niegdzie nie umie tego znales?
podpytaj u sprzedawcy z allegro art-bizar, zdecydowanie mogę Ci go polecić
3. Ostatnio urwala mi sie linka od klapy silnika i nie moge sie dostac pod maske zeby ja wymienic. Zna moze ktos patent jak mozna otworzyc klape przy zerwanej lince , bo prubowalem dzisiaj przez 2h dostać się do tego ze wszystkich stron i nic?
ciężka sprawa, mozesz spórbować dostać się tam z kanału, odkręcić osłonę silnika i grzebać od doły, powinno się udać, choć nei będzie łatwo
4. Przed każdą dziurą albo nierównoscia musze praktycznie sie zatrzymywać bo samochód zadziera spodem co juz raz kosztowało mnie wymianą dekla miski olejowej (ktorej zalatwienie zajelo mi ok 4tyg czasu ) Wydaje mi się ze to sprezyny albo amortyzatory ale nie pasuje mi to ze samochod jest dosc twardy i nie ma sklonnosci do bujania sie.
dziwne, może jakiś oszołom skracał spręzyny, przód stoi normalnie ?
5. Musialem kiedys wymienic akumulator i po podlaczenu nowego cd radio wola o kod. Kontaktowalem sie z poprzednim wlascicielem ale on stwierdzil, że zapodzial gdzies ksiazke od samochodu i nie ma zielonego pojecia jaki ten kod moze byc, tak wiec jak narazie jezdze bez audio . Jest jakas mozliwosc na odzyskanie takiego kodu??
o kod po odpięciu aku wołają "małe" radia z mała lub w ogóle bez navi, pozostaje Ci chyba tylko wyjęcie radia i oddanie do jakiegoś specja od elektroniki, kod może przeprogramować lub usąnąć na stałe, już tak robiłem z radyjkiem od opla omegi, tu powinno być podobnie
6. Nie mam swiatel na tylnej tablicy rejerstracyjnej. KOmputer przez caly czas wyswietla tą wiadomosc a wymiana zarowek nie pomogla. Pozostaje tylko odwiedzic elektryka czy mogę coś z tym zrobić sam??
sprawdź czy do żarówek dochodzi prąd, jeśłi nie to następnie na przewodach, które wchodzą do klapy z bagażnika czy ten prąd też się znajduje, oczywioscie przy włączonych światłach, po co odrazu elektryk?

Jeszcze jedno, na wakacje wybieram sie samochodem do polski( jesli doczekam). Jest w polsce jakis warsztat do ktorego moglbym dostarczyc samochod i i ktory zapewni mi calkowity serwis i wymiane czesci (wraz z elementami wyposazenia wnetrza). Zebym nie musial jezdzic po 100 róznych warsztatach?

na to raczej bym nie liczył, przynajmniej jeśli chodzi o rozsądną kwotę końcową za ew. naprawę.
ja jedynie czego się obawaiam jeśłi chodzi o dłuższą wyprawę swoim R to kiepski układ wysprzęglania, a le na to chyba prędzej czy później każ roverkowicz narzeka .

powodzenia i głowa do góry masz piękne auto, choć brakuje mu trochę finalnego dopracowania, jeśłi chodzi o jakość, zresztą każdy używany samochód ma swoje bolączki

Post

Wysłany: N sty 18, 2009 6:32 pm

Mam prośbę czy ktoś może podać mi kod do radia mercedes-benc sound3000 9.18280 G.HE-60 00. marki grundig.

Post

Wysłany: 17 Wrz 2008 | 17:36

Tak z ciekawosci...skad mozna wziac kod do radia jeli go nie dostalem z salonu w trakcie zakupu auta ?

Post

Wysłany: 08 Cze 2008 | 13:46

witam
masz kod do radia

Post

Wysłany: Pn sty 05, 2009 7:58 pm

Potrzebuję kod do radia, 6000 cd rds e-o-n, M133588 i na naklejce z kodem jest taki nr.r97ap-18c815-ha , po odłączeniu akumulatora niestety się rozkodowało.
Z góry dziękuję .

Post

Wysłany: Sro 25 Lut, 2009 16:13

Najprościej pojechać do ASO , podać powód wizyty i podać nr seryjny radia .
To kosztuje parę złotych ale podadzą Ci właściwy kod lub skontaktować się z poprzednim właścicielem

Post

Wysłany: Sob Paź 13, 2007 1:02 am

Witam,
Może ktoś się zlituje...
Pilnie potrzebuję kod do radia blaupunkt essen cr 31
numery:
BP1771B0828808

7641771010

Okażę wdzięczność

Post

Wysłany: Wto Lip 31, 2007 10:11 pm

Proszę o kod do radia blaupunkt car 300 D nr 90 532 620 , GM 0300W5149477 .Jest to opel corsa z 1998 r. Z góry dziękuję proszę pisać na meila lub g-g 528581. Pilne

Post

Wysłany: Pt maja 01, 2009 9:43 am

Witam potrzebuje kod do radia Blaupunkt ACM 5451
nr. 7645520513 BP5520T1662477
Bardzo proszę o pomoc !

Post

Wysłany: 2008-06-05, 08:10

Od poprzedniego właściciela lub dokumenty od auta w łapkę i do ASO - tam powiedzą.
http://www.elektroda.pl/r...hlight=#2388170
http://megane.com.pl/view...light=kod+radia

Post

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009 22:16

Wielkie dzięki Panowie za informacje, więc aku będzie wyjęte i przechowane w ciepłym bezpiecznym miejscu, na szczęście kod do radia mam więc z tym problemu nie będzie
Pozdrawiam

Post

Wysłany: Czw 08 Sty, 2009 21:18

Jeśli masz różnej długości te kody to kod od radia ma 4 cyfry.
Pozdrawiam

Post

Wysłany: Pon 04 Maj 2009, 12:54

przejżyj papiery od auta , może poprzedni właściciel gdzieś kod zapisał. ja miałem w instrukcji od radia ołówkiem naskrobane

Post

Wysłany: Nie 03 Maj 2009, 15:48

po rozładowaniu akumulatora nie mogę rozkodować radia, mam pytanie co to za nr radia CD skąd je sie bierze,próbowałem rozkodować i nic sie nie dzieje.
proszę o pomoc

Post

Wysłany: Pią 17 Kwi 2009, 06:16

jak wpisać i potem zatwierdzić kod do radia

Post

Wysłany: Pią 17 Kwi 2009, 06:58

Hmm,ja bym odłączył akumulator. Pozwoli to zresetować się centralce zamka.

PS-Mam nadzieje że masz kod do radia.

Post

Wysłany: Nie 12 Kwi 2009, 08:07

kod do radia znajduje sie na brifie jeśli auto zostało kupione za zachodniej granicy.trzeba wziąśc ksero z wydziału komunikacji albo poprosic o pokazanie.

Post

Wysłany: 2008-09-12, 20:49

od niedawna mam skodę i jestem zielona. dlaczego na wyświetlaczu radia widnieje napis safe? w instrukcji nic nie znalazłam. co mam zrobić? wpisać jakiś kod?

Post

Wysłany: Pon 06 Kwi 2009, 20:41

mam radio do seata orginalne leona i wpisałem kod i mi wyskoczyła blokada co mam zrobic zeby odblokowac radio

Post

Wysłany: 2008-09-13, 18:48

Jeżeli radio jest z tego samochodu po odczekaniu nawet tych 24h powinno się samo rozkodować.A masz kod do tego radia?

Post

Wysłany: Wto 21 Kwi 2009, 08:22

Witam
Tak jak w temacie.Gdzie mógłbym znaleźć kod do radia do Audi A6?
Pozdrawiam

Post

Wysłany: Pon Maj 04, 2009 22:05

Witam
Kupie Nawigacje MFD w wersji D ew C lub inna z działającymi mapami polski. Interesuje mnie cały komplet czyli jesli ktos ma to kable plug&play i kod do radia ew płytka z mapa

Post

Wysłany: Sob Mar 21, 2009 00:43

kod do radia posiadasz ?

Post

Wysłany: Sob 25 Kwi 2009, 15:24

witam poszukuję kodu do radia

FD0096373010108
22DC594/62F
770413538P595

Post

Wysłany: Sob Mar 28, 2009 20:36

Centek, to jeśli to koncert życzeń to ja potrzebuje wyciągnąć kod z radia z gammy V kurde nie ma do nich kalkulatorów

Post

Wysłany: Sob Kwi 11, 2009 17:30

VAG - COM Wersja: Wypuść 311.2-N

Typ podwozia: 4B - Audi A6 C5
Zeskanuj: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Zwróć do 01 -------------------------------------------------------
Kontroler: 4B2 907 401 juniora
Komponent: 2.5 l / 4VTEDC G000AG D05
Kodowanie: 01016
Sklep #: WSC 02325
00003059 130 106 LC150_1.V77577486187
Żaden kod błędu nie znalazł.

Zwróć do 02 -------------------------------------------------------
Kontroler: 4B0 927 156 ES
Komponent: AG5 01V 2.5 lTDI RdW 1818
Kodowanie: 00001
Sklep #: WSC 00000
Żaden kod błędu nie znalazł.

Zwróć do 03 -------------------------------------------------------
Kontroler: 4B0 614 517 H
Komponent: ABS / ESP allrad 1728
Kodowanie: 06457
Sklep #: WSC 77887
1 Błąd Znalazło:
01119 - Sygnał Rozpoznania Biegu
35-10 - - - Przerywany

Zwróć do 08 -------------------------------------------------------
Kontroler: 4B0 820 043 AC
Komponent: A6-Klimavolla ö automatyczny dystrybutor
Zauważ: Nadmierne Błędy Comm

Skacząc Zwrócić do 15 - Poduszek powietrznych

Zwróć do 17 -------------------------------------------------------
Kontroler: 4B0 920 933 G
Komponent: KOMBI + WEGFAHRS. VDO D07
Kodowanie: 00060
Sklep #: WSC 77887
WAUZZZ4B82N030914 AUZ7Z0A1906498
Żaden kod błędu nie znalazł.

Zwróć do 35 -------------------------------------------------------
Kontroler: 4B0 962 258 D
Komponent: Zentralverriegelung D34
Kodowanie: 06721
Sklep #: WSC 02325
9 Błędów Znalazło:
01366 - Otworzył dzięki Sygnał Trzasku
35-00 - -
01557 - skontaktować się z włączać Zamykanie na klucz Cyl: Kierowca Strona: Otwórz (F241)
29-10 - Krótki do Ziemi - Przerywany
01565 - Światło Przedziału Bagażu (W3)
29-10 - Krótki do Ziemi - Przerywany
00956 - Kluczowy 2
09-10 - którego Ograniczenie Adaptacji Prześcignęło - Przerywany
01570 - Obraca się - Opóźnienie: Nieuleczalny 15
29-10 - Krótki do Ziemi - Przerywany
01559 - Kierowcy Drzwi
58-00 - nie Może Zamknąć się
01559 - Kierowcy Drzwi
60-00 - nie Będzie Bezpieczny
01482 - Motory dla Centralnego Zamykania
29-10 - Krótki do Ziemi - Przerywany
00951 - Tylna klapa Centralna Blokująca Motorowa Zmiana (J398)
29-10 - Krótki do Ziemi - Przerywany

Zwróć do 37 -------------------------------------------------------
Kontroler: 4B0 035 192 M
Komponent: RNS 4.1 H06 BNO 0017
Żaden kod błędu nie znalazł.

Zwróć do 56 -------------------------------------------------------
Kontroler: 4B0 035 192 M
Komponent: BNO radia 0001
Kodowanie: 00205
Sklep #: WSC 02325
Żaden kod błędu nie znalazł.

Post

Wysłany: Sob Kwi 18, 2009 22:47

Witam.
Zdaje się, że źle opisałem mój problem. Potrzebuję informacji w jaki sposób wprowadzić kod do tego radia i czy kod może zaczynać się od 0.
Pozdrawiam.

Post

Wysłany: 03-12-2005, 19:48

czy kod do radia Pumkowego składa sie z 4 cyfr? wiem, że może głupie pytanie no ale...

Tak

Post

Wysłany: Sro Lip 18, 2007 10:41 am

potrzebuje kod do philips car 400
posiadam kod ale po wyjeciu radia okazalo sie ze wlozyli inne
sn 09136106
90222139975901
00301043005687

GM040013005687

Post

Wysłany: 2009-03-02, 15:06

Witam.Proszę o pomoc.Potrzebuję kod do radia Becker: typ audio 10, model BE3200,serial W1021109, A 208 820 03 86 [01].

Post

Wysłany: 27 Luty 2009, 15:44

Potrzebuję kodu do radia BE2210V1201376 Ledwo wyjąłem więc mam nadzieję że to zadziała

Post

Wysłany: 2009-03-03, 01:03

Witam wszystkich!
Wszechmocny adaso1 !!! Poproszę o kod do radia:
Becker BE3100
s/n: 12929050
VIN: WDB2100071B483695
Z góry dziękuję i pozdrawiam ! Tomek.

Post

Wysłany: 2009-03-05, 21:47

niekoniecznie.

spisz tylko kod do radia, z reszta nie bedzie problemow jezeli dostatecznie szybko sie uwiniesz.

Post

Wysłany: 2009-04-26, 05:38

Wiec jeśli jest to możliwe to tez proszę o kod do radia Becker Audio 10 nr nie mam bo naklejka zdarta w VIN to WDB2102061A999691

Post

Wysłany: 2009-04-15, 20:08

Rozumiem ze chodzi Ci o to jak wklepać kod?? czy nie posiadasz kodu?? podaj model i numer seryjny radia

Post

Wysłany: 10 Listopad 2008, 11:41

Witam! Potrzebuje kod do radia (dokładnie takiego " http://www.ertasvc.ru/tovar/367.htm " )

Jordi pomocy czy numer VIN wystarczy ?

Post

Wysłany: N mar 15, 2009 12:23 pm

Witam zapomialem mojego kodu do radia i prosze o podmoc
Na radiu sa takie kody:
BP3783S5720288
7 643 783 013
Z góry dziękuję za pomoc.

Post

Wysłany: 27-03-2009, 18:26

Napisz do Opoyi, to uzyskasz pomoc i dostaniesz kod do radia

Post

Wysłany: 23-11-2008, 01:02

witam wszystkich klubowiczow a w szczegolnosci Lukiego ktorego scigalem po Konstantynowie by dowiedziec sie jak zdjac kod z radia chwile potem otrzymalem wizytowke owego forum, pozdrawiam

Post

Wysłany: Pon Sty 12, 2009 11:44 am

Witam,
proszę o pomoc w rozkodowaniu radia Becker. Numer seryjny to: 21452091

Z góry dziękuję.

Post

Wysłany: Pią Lut 27, 2009 1:12 pm

A wyjmowałeś radio?
Kod powinien być zapisany gdzieś na obudowie radia, bynajmniej ja tak miałem w dwóch przypadkach.

Post

Wysłany: N lis 30, 2008 8:49 am

Witam szukam kodu do radia ford escord rocznik 1996 TRAFFIC 3000 FD 3000T M304640,z góry dziękuje

Post

Wysłany: Nie Lip 15, 2007 2:35 pm

Potrzebny mi kod do radia Blaupunkt CD 300
Numery z bocznej naklejki to:
7 642 856 520
GM0300R6711920
90 383 700

Post

Wysłany: 2008-10-23, 17:05

pyta za każdym razem czy po odłączeniu radia przy montażu? że pyta raz to normalne, kod powinieneś mieć zapisany gdzieś w papierach (ja mam na instrukcji radia), a jak nie to w ASO powinni Ci podać.

Post

Wysłany: Sro 04 Mar, 2009 17:14

witam posiadam nissana primere z 2000 roku, jest w nim radio fabryczne BLAUPUNKT o numerach BP9347Y3856046 i numer czesci 7649347318 co musze zrobic zeby wpisac kod w tym radiu?

Post

Wysłany: Pon 22 Gru, 2008 11:44

witam jak w temacie posiadam kod tylko nie wiem jak go wprowadzic do radia radio seryjne nissan primera 2.0 97r radio blaupunkt

Post

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009 22:02

jak odłączysz akumulator to będzie trzeba wbic kod do radia, nie pomyslałam o tym i trzeba było dać do rozkodowania

Post

Wysłany: Pon Cze 11, 2007 9:31 am

poprosil bym o kod do radia blaupunkt car 300 numer seryjny Gm 0300 S2060735

Post

Wysłany: Pon Cze 11, 2007 10:11 am

CytatCytat:

poprosil bym o kod do radia blaupunkt car 300 numer seryjny Gm 0300 S2060735

1740

Post

Wysłany: 2008-10-23, 21:14

CytatCytat:

Jeśli całkiem odłączysz zasilanie od radia to skasują Ci się wszystkie ustawienia,

CytatCytat:

będziesz musiał ponownie wprowadzić kod w radiu kodowanym.

Post

Wysłany: 2008-09-10, 18:19

Istnieją kalkulatory kodów radia:) Można poszukać w necie i znaleść taki kod albo wyślij mi wiadomość to prześlę ci kod do radia

Post

Wysłany: 2009-01-09, 20:12

Zanim odłączysz akumulator, to zapisz kod do radia, jeżeli masz je oryginalne.

Post

Wysłany: Pią 10 Kwi 2009, 21:33

też miałem problem ale po wizycie w salonie forda już rozwiązany

Post

Wysłany: 2009-02-05, 15:32

CytatCytat:

i znać kod do radia
e tam, to przecież drobiazg
Byle 4 cyferki, to łatwiej trafić niż w totka, a przecież się komuś udaje

Post

Wysłany: 2009-02-05, 14:41

CytatCytat:

Nie trzeba zdejmować zderzaka, nie trzeba wyciągać lamp.

CytatCytat:

trzeba wyjąć akumulator

... i znać kod do radia

Post

Wysłany: 15-06-2007, 19:58

bartolomeo czytałam już ten topic i ściągnęłam generator. Ale żeby wygenerować kod dla mojego radia muszę znać jego numer seryjny. Aby go poznać muszę je wymontować - nie wiem jak to zrobić bez drutów

Post

Wysłany: Pon Sty 26, 2009 1:10 pm

Kod 258 nie odnosi się w tym wypadku do klimy, tylko radia:
Becker radio set Monza (from 01.08.1975 up to 30.11.1978). Takie powinieneś mieć.

Dodatkowo są jeszcze kody:

812 - instalacja głośników z tyłu
502 - prawe lusterko
591 - szyby atermiczne i tylna szyba ogrzewana
618 - halogeny (w I serii wymagały dopłaty, więc się zgadza)

PS
1100zł to naprawdę niewiele, a wygląda całkiem całkiem. Daj więcej zdjęć.

Post

Wysłany: 2008-09-19, 17:09

CytatCytat:

A jak rodio cyhodzi bez kodu

CytatCytat:

OVNER gdzie ten manual bo nie trafiłem na niego.

wystarczy odpowiednio poszukać na ftp pikura manuale do radia

Post

Wysłany: Pon Gru 15, 2008 20:06

1
Komunikat " Vorgluchen "

2
Do radia wprowadziłem kod i jest napis cały czas " code wait "

zły kod ? czy trzeba bardzo długo czekać ?