Wyniki wyszukiwania dla słów: Kody błędów

Wyszukano 396 rezultatów. Strona 1 z 6

Post

Wysłany: 2009-03-16, 01:09

CytatCytat:

Witam!!
Mam problem. Posiadam Audi Coupe 2.3 NG z 90 roku i ostatnio chciałem podłączyć go pod komputer żeby sprawdzić kody błędów ale nie mogę nigdzie znaleźć wtyczki. Szukałem w bezpiecznikach ale tam jej niema. Czy to możliwe że komputera po prostu nie ma ???
Dodam ze mam komputer pokładowy pokazujący średnia spalanie itp.
z góry dzięki za pomoc.
PS. w szukajce nie mogłem znaleźć nic podobnego.


To że masz moduł AC nie znaczy że masz podłączenie pod kompa-widocznie ktoś dołożył sobie.
Standardowo wtyczki biała i czarna są w skrzynce w z bezpiecznikami z jej lewej strony u mnie tak jest
U siebie nie masz takiego złącza diagnostycznego.Jedyne co możesz zrobić to zczytać kody migowe pod nogami kierowcy masz wtyczkę gdzie możesz podpiąć diodę


Post

Wysłany: Czw Maj 17, 2007 10:02 pm

BORJA, nie oburzaj się tylko czytaj zamiast klepać posty - masz już dwie krechy - teraz został Ci tylko ban.
Mechanicznie o Corsach wiem tyle co nic, a o CB na bank mniej od Ciebie bo może z raz w takiej siedziałem (i to jako pasażer).
Wszystkie potrzebne Ci do diagnozy informacje miałeś przyklejone na wierzchu działu technicznego: kody błędów
rox i Sław je tam umieścili żeby człowieczek taki jak ja czy Ty nie płacił idiocie-pseudomechanikowi kasy za opowiadanie bajek tylko mógł sam je doczytać.
Naprawdę dobrze Ci życzę więc pomyśl co napisałem bo na forum jest fajnie jak jest dużo osób a nie dużo "banów"

Post

Wysłany: Czw Lut 26, 2009 23:02

Wałek to chcą zrobić w tym serwisie gdzie sobie zażyczyli 100 zł od poduchy.

Jedź do kogoś kto jeszcze raz odpyta Ci auto VAGiem i przed skasowaniem błędów spisz sobie kody jakie pokaże program.

Umieść je potem tu w temacie, a wytypujemy możliwe przyczyny usterki i jak się ich pozbyć, a dopiero wtedy możemy posądzać o cokolwiek lakiernika. W chwili obecnej jest on niewinny.

Podstawa to zawsze spisuj kody błędów, wystaeczy w zupełności numer, a szerokie grono ekspertów na tym forum zawsze pomoże.

Jeśli nie masz dostępu do VAG-a to poproś kogoś z forum o odpytanie, w tak wielkim mieście na pewno znajdziesz ziomala z forum

A czy autko ma w fotelu poduszkę czy może oporniczek to trzeba sprawdzać przed zakupem. Igła prawie nie śmigana PRAWIE

Post

Wysłany: Sro Cze 27, 2007 12:16 pm

CytatCytat:

[...]
Jak dobrze pamietam w X14xe złączasz złączasz 8 i 9 styk.

CytatCytat:

Mam tą kontrolkę ostrzegawczą czy autodiagnozy w przyciku od awaryjnych
pokaz foto

kolega myli kontrolkę układu autodiagnozy alarmu z kontrolką "check engine"

broker37AR: Ta kontrolka w przycisku świateł awaryjnych jest od autoalarmu - polecam lekturę instrukcji obsługi - str 36 , natomiast kody błędów "odczytuje się" z kontrolki na desce rozdzielczej (taka pomarańczowa z narysowanym symbolem silnika)

Post

Wysłany: Czw Wrz 20, 2007 12:33 am

Opis sytuacyjny, ukazujący powagę sytuacji ! Co mi po kodach błędów skoro świeci się ABS i poduszka powietrzna, Monika mówiła też że do tego licznik prędkości się wyłaczył.

Elektryka padła czy co? Czy to niebezpieczne? Rano musze skoczyć do centrum a tu skrach w OCZACH !!!

Jakie kody błędów, przecież tam nie ma LCD? Jak mam to sprawdzić?

Naczytałem się o tych waszych kontrolkach, interfejsach, drucikach i nic nie kumam. Wiem tylko, że podobno w skrznce z bezpieczniki jest wtyczka coby się do jego muzgu podłaczyć. Tylko czym? discman'em?

Nie miała baba kłopotu kuiła se eh....

Post

Wysłany: Nie 23 Lis, 2008 20:37

CytatCytat:


To nie ma znaczenia ile się świeci. Jak się zapaliła na 2 sek. i zgasła to i tak kod błędu został zapisany i jest w pamięci komputera. Pojedź do porządnego warsztatu i sprawdź kody błędów w komputerze i wtedy możesz podejmować jakieś kroki, bez tego możesz tylko zgadywać.

Tak, tak! Zgadzam się z Tobą całkowicie.

Niestety nie wiem gdzie w Rzeszowie lub najbliższej okolicy jest porządny warsztat znający się na Fordach. Do ASO nie zamierzam już jeździć!

A tak a'propos, czy Mitsubishi Lancer nie jest przypadkiem klonem Forda Focusa? Ile razy widzę nowego Lancera, to patrząc na jego przód zastanawiam się czy nie jest jak Volvo S40 kuzynem Focusa.

Post

Wysłany: 2008-11-02, 10:20

CytatCytat:

2.0 16V, z tego co czytałem to silnik f4r

CytatCytat:

Czy da się zczytać kody błędów tego silnika jakimś popularnym testerem (może dostępnym na allegro)

CytatCytat:

Czy skrzynia biegów jest taka sama jak w innych megankach?

CytatCytat:

Czy częsci takie jak wachacze przeguby drążki kierownicze pasują od "zwykłej" meganki,

CytatCytat:

Jak wygląda sprawa z cześciami zamiennymi rozrząd, przepływomierz, silnik krokowy, sprzęgło, wtryskiwacze,rozrusznik,alternator itp czy są dostępne (drogie?)
wchodzisz na stronę foty lub intercarsu i sobie porównujesz...

Post

Wysłany: 2009-01-31, 21:58

Witam ponownie klubowiczów. Mam problem z moją Reni. Otóż po wizycie u mechanika stwierdził problem EGR -a. Wymieniłem. Serwis dalej świeci. Odczyt błędów to: 148A, 148B, 1487 i 1488. Jeśli ktoś zna stronę z kodami błędów będę wdzięczny, a może poda mi co one konkretnie oznaczją?. Problem w tym, że moje autko ma za duży apetyt na paliwo. Średnie spalanie według kompa to ok. 9 litrów/100 , jeżdżę bardzo delikatnie, mechanik zaś stwierdził za dużą dawkę wtrysku ok. 8 mg - norma to podobno 5,5 - 6 mg. Pytam gościa jak to wyregulować? On mi na to ASO,podobno kosmiczne pieniądze, dzięki. Co Wy na to

Post

Wysłany: Wto Paź 09, 2007 6:07 pm

Dołączę do tematu diagnostyki Corsy B. Kupiłem kiedyś Euroscana ( nawet z przełącznikiem na forda, odcięcie jednej linii transmisji) do tego laptop z dwoma łaczami com Akces California i po kilku próbach komunikacji zakończonych niepowodzeniem leży sobie bezczynnie. Wszystko niby dobrze skonfigurowane a połączenia zrywało. Obecnie używam tego
http://www.techgsm.pl/Opel_Scanner,7451.html
i to jest to! chociaż kosztuje. Problemy z łączeniami znikły, czyta kody błędów , kasuje, pokaże parametry ( czujniki , Lambdę, temperatury , rysuje wykresy)
Programami darmowymi nie zrobi wiele, ja się już złudzeń pozbyłem.

Post

Wysłany: Czw Mar 05, 2009 10:33

A mam pytanko jeszcze a propo błędów i czujników silnika. Brat ma hondę accord 2.0 automat z 94 roku i u niego jest możliwość zczytania błędów silnika i czujników samemu.

Z tego co kiedyś się przyglądałem wystarczyło, że zwarł jakieś przewody i auto zgaszone ale na włączonym zapłonie pokazywało częstotliwością mrygnięć kody błędów. Czy w moim golfie także jest taka możliwość? Jest w ogóle jakaś rozpiska błedów silnika na podstawie tego typu "kodów"??

dla przypomnienia 92r 1.8 8V (wersja bez licznika - zegarek)

Post

Wysłany: Wto Mar 10, 2009 15:46

Witam.

Jestem nowy na forum i kompletnie nie znam się na vagu. Zczytłem kody błędów z silnika i wiem że mam do wymiany sądę lambda tylko nie wiem którą (czy przy kolektorze czy za katalizatorem), dlatego proszę o pomoc i dokładniejszy opis poszczególnych błędów :

18017 Sterownik silnika brak komunikacji z airbag
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17606 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Kody zczytane Polskim VAGiem. Auto to Skoda Octavia 1,4 16V kod silnika BCA.

wie ktoś jak to "ugryźć" ?

Post

Wysłany: 2009-02-26, 17:09

http://w210.pl/viewtopic....876e4092cce23cf
(poniżej polowy strony)

Kody błędów (DTC) Mercedes od 1996+

Czy da się taka sztuczkę zastosować do mercedesa w202 po lifcie

Macie jakieś pomysły, bo u nas jest debata ale cienka z nią
U nas nie było dwu strefowego klimatronika tylko jedno strefowy.

Znalazlem takie cos tylko mi to nic nie mowi
http://www.youtube.com/wa...feature=related

P.S zapraszamy do nas http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=98893#98893

pozdrawiam Gość

Post

Wysłany: 2008-09-22, 08:48

Mam dokładnie te same kody błędów lecz spalanie w normie, tzn. miasto ok.8,5l. Mam skaner z Allegro http://www.allegro.pl/ite...kim_nowosc.html i na nim rzeczywiście nie ma wskazań jednej sondy. Nie do końca jeszcze pochwytałem wskazania skanera, ale kody wykasowałem i czekam, czy pojawią sie te same i po jakim czasie. Chciałbym się upewnić, czy napewno pojawienie się lampki "check" powoduje przełączenia się komputera w tryb awaryjny i co to oznacza dla samochodu.

Dzwoniłem do serwisu Hyundaia, stan w który przechodzi komputer po wystąpieniu błędu nie jest stanem awaryjnym. Komputer uśrednia wskazania nieczynnego urządzenia, gdy nie może ich odczytać, np. sondy lambda.
Przy założonej instalacji LPG komputer częściej zgłasza błędy, może to być spowodowane różną jakością gazu, brakiem odpowiedniej regulacji na gazie. Warto więc sprawdzać błędy komputera, ale nie należy wpadać w panikę jeśli takowe się pojawią.

Post

Wysłany: 2008-12-08, 13:56

Witam wszystkich mam Accenta 2000 rok 1,5, ostatnio byłem w serwisie bo zapaliła mi sie check engine,znajomy sprawdził mi kody błędów i wyszły te dwa w temacie, niewiem co to jest, kiedyś miałem ten błąd P1128 ale skończyło sie na wymianie przepływomierza,sondy i łącznika elastycznego w wydechu,choć tak naprawde to łącznik miał dziure i dostawało sie lewe powietrze,a po przejechaniu 90000 km znowu ten błąd wywaliło,dodam że auto jest z LPG. Proszę o pomoc i sugestie co można z tym tematem zrobić.

Post

Wysłany: 2008-09-26, 20:31

CytatCytat:

koledzy takie naprawianie to urządzajcie sobie w starych autach, a nie tam gdzie króluje elektronika. Nie obraźcie się, ale o ile mniej czasu straciłby kolega, gdyby jednak pojechał do kogoś kto odczytałby pamięć błędów sterownika? Teraz odpina kostkę po kostce, wypina część po części, generuje kolejne błędy w sterowniku, traci czas, dobry humor i dobre zdanie o marce.
Kolego, podaj kody błędów - wtedy będziemy mogli pomóc, a nie szukać po omacku.


no ja nie mam zadnych bledow, a jak jest filtr, kable czy swiece do wymiany to komputer raczej sie nie przyda

Post

Wysłany: 2009-02-27, 16:10

CytatCytat:

http://w210.pl/viewtopic.php?t=56&highlight=komputer+pokladowy&sid=c448ad01e7ddbf996876e4092cce23cf
(poniżej polowy strony)

Kody błędów (DTC) Mercedes od 1996+

Czy da się taka sztuczkę zastosować do mercedesa w202 po lifcie

Macie jakieś pomysły, bo u nas jest debata ale cienka z nią
U nas nie było dwu strefowego klimatronika tylko jedno strefowy.

Znalazlem takie cos tylko mi to nic nie mowi
http://www.youtube.com/wa...feature=related

P.S zapraszamy do nas http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=98893#98893

pozdrawiam Gość


Pozdrawiam "Robert gd " Nie bardzo rozumiem o co chodzi .

Post

Wysłany: Wczoraj 21:28

Witam.

Sczytałem sobie właśnie błędy metodą zworkową.
Wywaliło mi numerki:
1540 - coś z klimą, więc nie dotyczy tematu
0130 - Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy lambda
0200 - Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza

Pytanie: Czy te dwa ostatnie błędy to rzecz normalna, kiedy jeździ się na gazie?
...bo szczerze mówiąc trochę się zdziwiłem biorąc pod uwagę to, że tydzień temu zrobiłem cały układ paliwowy (nowa sonda lambda, nowa pompa paliwowa, nowy wtrysk). Mam biec do panów mechaników z reklamacją, czy niepotrzebnie się stresuję?

zamieniłem znaczenie kodów/była mała pomyłka/voodoo

Post

Wysłany: 2008-06-18, 15:39

Witam. Mam Accenta 2000. Dziś zapaliła mi się kontrolka CHECK i nie chciała zgasnąć. Samochód jeździ tak samo jak poprzednio. Po dyskusji z poprzednim właścicielem oraz lekturze tego forum podejrzewam że jest to coś z układem wydechowym przed drugą sondą (jakiś przedmuch czy coś w tym stylu). Do naprawienia poza ASO. Zanim jednak zdecydowanie odrzucę ASO chciałbym się upewnić. Kontrolkę "zgasiłem" poprzez odłączenie akumulatora na kilka chwil. Obawiam się że może się ponownie zapalić dlatego chcę być przygotowany

Dlatego też pytanie:

Jak można odczytać kody błędów, bez podłączania kompurera/palmtopa? (jakiś dokładniejszy opis). Coś tam wyczytałem o kodach błyskowych ale szczegółów nie znalazłem. Ma ktoś sposób "wywołania" takich kodów i co najważniejsze ich interpretacji

Post

Wysłany: 2008-08-28, 20:57

CytatCytat:

1. zwrotu "ilość użytkowników na stację" jako pierwszy użył yagi - jego się zapytaj co miał na myśli,

CytatCytat:

odsyłam Cię do yagiego, który napisał o tym, że Plus "jedzie na GSM"

CytatCytat:

2. Nie wiem skąd jesteś, więc nie będę polemizował czy jest u Ciebie DCS czy nie. Pewnie masz rację.

CytatCytat:

Ja korzystam z Plusa Tarnów i Tuchów głównie, żona o wiele bardziej intensywnie i bez problemów cały czas...

CytatCytat:

Stwierdzanie małej pojemności sieci na podstawie narzekań jest moim zdaniem dalece nieuprawnione i pozbawione sensu bez przytoczenia konkretów w postaci pomiarów, liczb czy wyników obserwacji (kody błędów z połaczeń).

Przesadzilem z moim stwierdzeniem, ale dzieki temu ile ciekawych informacji sie pojawilo w tym watku

Post

Wysłany: Nie Maj 03, 2009 14:59

przepraszam ,że tak się dopytuję ale wcześniej jeździłem oplem astra 1.6 pb a tam sprawdzenie błędów to przy tym pestka w astrze za pomocą drucika sprawdzałem kody błędów.
109 to przekaźnik znajduję się koło nóg kierowcy tak jak sprawdzić czy działa>??
Masę tzn klemę minusową.
zauważyłem też ,że gdy się dzieją te objawy z szalejącymi wskazówkami i bzyczeniem spod licznika gdy zamknę lub otworzę drzwi kierowcy to przestaje bzyczeć i jest ok jak zamknę to znowu może coś z drzwiami ????

Post

Wysłany: 2009-05-02, 12:52

Mało wiadomości od mechanika.Ten silnik ma ogromne zdolności samoadaptacji.Problem na sondzie,może być problemem odmy silnika,katalizatora,układu wtrysków uszczelek pod wtryskami.A również prozaicznym problemem z jedną ze świec lub cewką,przewodem.
Kody błędów nie odpowiadają dokładnie tylko przedstawiają problem.Sondy uniwersalne Boscha ładnie pracują w tym silniku,ale trzeba je zmieniać parami np. dwie przednie lub tylne
a najlepiej wszystkie-przejść komputerem na autoadaptację i po kilkunastominutowej rozgrzewce wyregulować przepustnicę, skład, zapłon i czujniki.Najczęstszy błąd to po prawej
stronie silnika uszczelka wtrysku w obsadzie na ostatnim cylindrze.Lub uszczelka przepustnica-kolektor ssący.

Post

Wysłany: Pon 15 Gru, 2008 19:10

grzehoo! Ja z Pezalem też dosyć dużo rozmawiałem i ta regeneracja to o kant rozbić, bo nówkę pompę sprowadzą z Anglii za 3111 pln, a regenerowaną fabrycznie (zurzyte części wymienione na nowe) za ok. 2650 pln.

Ja na 100% mam walniętą pompę i zbieram fudusze na nową, bo tych z allegro (z gwarancją rozruchową) nie sprawdzisz przed zakupem. Moja przy max. obrotach podaje za małe ciśnienie i komp odstawia ją w tryb awaryjny.

A ta przy okazji to sprawdź kody błędów na forum, bo z tym kopceniem to dziwna sprawa.

POZDR.

Post

Wysłany: 16-04-2009, 14:38

vendetta a świeci ci się kontrolka Check Engine bo jak nie świeci to nawet chyba nie ma po co podłączać, ale kompa wezmę na wszelki wypadek. Mogę tylko kody błędów spowodowane świeceniem kontrolki odczytać, bo jeżeli chodzi o jakieś zagłębianie się w temat to jestem za cienki w uszach. Chyba, że ktoś na spocie mnie nauczy jak wybadać jakieś ciśnienia na wtryskach i takie tam inne
Kupiłem interfejs i mi się zwrócił po dwóch użyciach (kody odczytane bezbłędnie) tylko, że program mam do kitu. Muszę zaryzykować i kupić licencję na jeden program w którym można badać moc i moment obrotowy, przyspieszenia i i takie inne bajery.

Post

Wysłany: Wczoraj 14:15

UUUUUUU Nie dobrze. Jak bąbelkuje i traktor zmienił się w parowóz to w najlepszym wypadku uszczelka pod głowicą, ale może być że głowica jest pęknięta w skutek przegrzania silnika. Brak kompresji i konie pognały w las.
W twojej Nysie jest OBD1 Kody błędów masz w tematach przypiętych do Primery http://www.nissanklub.pl/...pic.php?t=18527
sposób wykonania w dziale Zrób to sam na stronie głównej klubu http://www.nissanklub.pl/...fb5ddaea0449bb7 Jest to opis dla benzyny ale procedura jest taka sama w dieslu, szerszy opis jest chyba przy kodach błędów dla TD.
Chłopaki ze starszych modeli powiedzą Ci co i jak, bo u mnie jest OBD2 (trapezowa wtyczka) i zwiera się inne piny, ale kody są te same

Post

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009 19:46

Ja do tego EGRa i świec dołożę też zapowietrzenie układu. Tak jak ADAMO1 pisze może być nieszczelność na pompie i dlatego się zapowietrza. Wskazuje nawet na to fakt że jak dopompujesz ręcznie to go zaleczasz. Jakby był zasyfiony przewód na odcinku o którym pisze Hary to pompowanie niewiele by dało. Z drugiej strony przy zapowietrzonym układzie miał byś problemy z odpaleniem, a jakbyś odpalił to po chwili by gasł. Jet jeszcze ewentualność że rozrząd masz przestawiony, ale zacząłbym od rzeczy najprostszych do sprawdzenia jak świece , EGR i błyskowe kody błędów

Post

Wysłany: 2008-12-13, 17:37

Znalazłem kody błędów klimatronika w A4 i pod 6 jest opisany jako Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia), tylko ze mój pokazuje temperaturę zewnętrzna bez problemu. Nie wiem czy te kody sa takie same w 80 i w tym włoskim wynalazku.

Nie wiem co sie dzieje ze dmuchawa.Nie działa na żadnym biegu. Czasami zaczyna dmuchać ale ze zmienna siłą samoczynnie. Klapki niby chodzą bo je słychać.

Czy w audi jest jakis dodatkowy rezystor od klimatyzacji (miałem coś takiego w innym samochodzie) i gdzie go można szukać?

Zdjęcia klimatronika:

Koledzy nie macie żadnych pomysłów co z tym zrobić ?

Post

Wysłany: Czw 22 Sty, 2009 19:55

Bart 1999
klonek 2000

and_pec 2001

U mnie ta procedura wyglądała trochę inaczej
1 wkładam zworkę ( pin 9 i 16 [ końcowe w szerszej części gniazda OBD 2])
2 włączam zapłon
3 sczytuję błędy ( check miga błędy )
4 wyjmuję zworkę ( check pali stałym światłem )
5 czekam min 5 sek ( następuje wykasowanie błędów )
6 wkładam zworkę ( miga kod 55 - brak błędów )
7 wyjmuję zworkę ( światło stałe check )
8 Uruchamiam silnik i wszystko jest OK ( check gaśnie )

Kody błędów błyskowe takie same jak dla OBD 1

P.S.
14 długich i 4 krótkie. Co to kurka może być za błąd. Dlaczego 14 błysków

Post

Wysłany: Pon Sty 19, 2009 1:34 am

CytatCytat:

Kody błędów które Ci wrzuciłem na PW nie pokrywają się z tym co wstawił dario525 bo to kody nie są błyskowe tylko do odczytu przez interfejs diagn. Przepraszam za wprowadzenie zamieszania.

Ten czujnik jest w obudowie filtra paliwa jest tam też podgrzewacz, ale prosto sprawdzić co jest co (próbówka,miernik) wtyczki nie są takie same odwrotnie podłączyć się nie da.

u mnie jest jeszcze jedna wtyczka taka jak do czujnia temp powietrza tylko nigdzie nie wpięta wisi między złączem diagnostycznym a filtrem paliwa może ktoś wie od czego ona jest?

coś podobnego do Twojego kłopotu
http://bmw-tds.pl/forum/v...&highlight=woda


Te instalacje elektryczne prawdopodobnie były w pełni wykorzystywane jeszcze w innych modelach BMW,dlatego ta wtyczka zostaje "wolna".

Post

Wysłany: Nie Sty 18, 2009 8:42 pm

Kody błędów które Ci wrzuciłem na PW nie pokrywają się z tym co wstawił dario525 bo to kody nie są błyskowe tylko do odczytu przez interfejs diagn. Przepraszam za wprowadzenie zamieszania.

Ten czujnik jest w obudowie filtra paliwa jest tam też podgrzewacz, ale prosto sprawdzić co jest co (próbówka,miernik) wtyczki nie są takie same odwrotnie podłączyć się nie da.

u mnie jest jeszcze jedna wtyczka taka jak do czujnia temp powietrza tylko nigdzie nie wpięta wisi między złączem diagnostycznym a filtrem paliwa może ktoś wie od czego ona jest?

coś podobnego do Twojego kłopotu
http://bmw-tds.pl/forum/v...&highlight=woda

Post

Wysłany: 2009-04-05, 23:30

CytatCytat:

witam dzis kolaga podlaczyl moja ibi pod kompa i wyskoczyly nam takie bledy jak:
16989.
17656.
00779.
0085500779.
ten ostatni jest chyba od klimy ze jest malo współczynnika.
pozdrawiam serdecznie i prosze o pomoc


16989 P0605 Moduł kontroli wewnętrznej – pamięć odczytowa (EPROM) – błąd
17656 P1250 Poziom paliwa za niski
00779 Czujnik temperatury zewnętrznej – G17

A tak poza tym to w download masz kody błędów: http://seat-ibiza.pl/dloa...tion=file&id=21

Post

Wysłany: Czw Maj 10, 2007 1:46

na mojej liście kodów, którą znalazłem / tez nie kompletną niestety/ jest tak:
P0032 - Heated Oxygen Sensor (HO2S) Heater Circuit High Voltage Bank 1 Sensor 1
P0032 Lambdasondenheizung Kontrollschaltkreis hoch (Bank 1 Sensor 1)

P0042 Lambdasondenheizung Kontrollschaltkreis (Bank 1 Sensor 3)
P0043 Lambdasondenheizung Kontrollschaltkreis niedrig (Bank 1 Sensor 3)
P0044 Lambdasondenheizung Kontrollschaltkreis hoch (Bank 1 Sensor 3)

P0054 - HO2S Heater Resistance Bank 1 Sensor 2 (PCM)

po niemiecku z: http://www.pontiac-interface.de/index.php?option=com_content&task=view&id=32&Itemid=38
po angielsku z: http://www.avigex.ca/xport/allpontiaccodes.txt

Post

Wysłany: 2009-05-02, 08:21

Właśnie sprawdzałem kody błędów i tak spać nie mogłem:P...tylko 12 mi pokazuje....
ale wiecie co mi jeszcze do głowy przyszlo?
Auto mnie KOPIE, wysiadam, dotykam drzwi i pyk delikatne kopniecie jednorazowe...kiedys tak nie mialem ostatnio nagminnie to sie powtarza...moze faktycznie cewka czy cos ma przebicie...albo jakies zwarcie
To kopanie na wylaczonym silniku.
No nic dzis (mam nadzieje ze maja czynne) jade po:
http://www.allegro.pl/ite...pero_korea.html
http://www.allegro.pl/ite..._espero_gm.html
http://www.allegro.pl/ite...xia_espero.html

Powalcze z tym i mam nadzieje ze złomero odżyje...

Witam
Doszedłem do cewki w aparacie zapłonowym, jest w opłakanym stanie i na 90% to jej wina, jest straszne przebicie na silnik, kopie jak szalony.

Ale za nic w swiecie nie wiem jak ją zdemontowac:|
Jak ktos ma sposób sprawdzony prosze o rady

Post

Wysłany: Sro Maj 09, 2007 14:15

CytatCytat:

/.../zacznie mrugać kontrolka "CHECK ENGINE"
-błysk, przerwa, błysk, błysk = kod 12 , 3x na rozpoczęcie i zakończenie testu
-kazy kod wyswietlany jest 3x

Przykład:
12, 12, 12.......32, 32, 32.........33, 33, 33.......54, 54, 54........12, 12, 12
początek.............EGR.................MAP................pompa..............koniec testu/.../


No dobrze Tomek ale z tego co napisałeś to dowiedziałem się jak wyświetla się kod 12.
Natomiast ile razy i jak zapala się check dla kod np. 32, 33, 54 i innych???
Nie wiem może jestem jakiś rozlazły ale nie mogę znaleźć recepty na odczytanie innych kodów wymruganych przez kontrolkę check engine.

Post

Wysłany: Czw 15 Sty, 2009 10:51

CytatCytat:

klembek ty masz OBD1 i nie musisz tu odkrywać ameryki
Jeśli powiesz mi jak wywołać kody błędów spinaczem na OBD2 to dam ci Nobla


To czy jest OBD2 czy OBD1 nie do końca ma znaczenie - w mojej P11.144 SR20DE numer ze spinaczem działa bezproblemowo, zgodnie zresztą z informacjami zawartymi w serwisówce. Spojrzałem do serwisówki do 1.6 i 1.8 (P11.144) i opis jest podobny, więc spinacz też powininen zadziałać.

Faktem jest natomiast, że w serwisówce do CD20T (też P11.144) rozdział dot. diagnostyki ma raptem 1 strone i można go podsumować jednym słowem - Consult-II.

Podsumowując: wyglada na to, że w benzynowych P11.144 spinacz powinien działać, natomiast w dieslu raczej się to nie uda.

Pzdr,
Adam

Post

Wysłany: Czw 08 Sty, 2009 16:30

witam ponownie,
sprawdziłem jaki występuje błąd, jestem laikiem więc mogę się mylić i proszę o sprostowanie:
cytuję:
"Kody błędów ODB2 sklasyfikowano w/g norma J 2012 która zakłada pięcioznakowy system kodowania:

Pierwszy znak opisuje z jakimi elementami pojazdu związana jest usterka. Poszczególne litery oznaczają:

P - układ napędowy,

B - karoseria,

C - układ jezdny,

U - komunikacja sieciowa. "

mnie wyskoczył 0706 i zgodnie z tą normą ponieważ nie wiem jaka literka występuje przed kodem to może być:

C0706,"Elektromagnes prawy przedni - sygnał poza zakresem/wydajność"

P0706,"Czujnik zakresu przełożenia - sygnał poza zakresem/wydajność"

z angielskiego
P0706 Transmission Range Sensor Circuit Range/Performance

Czy to jest groźna awaria?

Pozdrawiam

Post

Wysłany: 2009-02-04, 00:34

CytatCytat:

Czemu B3 poszlo na sprzedaz ? wygladalo calkiem fajnie.

CytatCytat:

ylko wyczyść ją w środeczku bo zapuszczona jest przez poprzedniego właściciela

CytatCytat:

Znowu białe ?


eee tam znowu.. raptem dwa w rodzinie ale to jest pełnoprawnie moje

A mam pytanko.. Czy ktoś wie, przy pomocy jakiej kombinacji przycisków ten mój climatronik może pokazywać prędkość, kody błędów itp ?? Bo się troszkę bawiłam i jakoś nie wychodzi ..

Post

Wysłany: Pią 24 Paź, 2008 18:05

P1206 Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #6 podejrzewam, że codzi o pierwszy przecież jest 4 cylindry
P1612 nic z tego nie czaję na rozpisce nie ma takiego kodu

check mi zapala się i gaśnie, a i auto potrafi na ciepłym zdechnąć. Właśnie wymieniłem rozrząd i z tego co wyczytałem to pasowałoby ustawić też pompę

Co oznacza ten drugi kod, a może to B1612 Wiper Rear Mode Select Switch Circuit Open, niech mi to ktoś przetłumaczy. Dodam że z poduszkami wszystko OK a kody na B chyba dotyczą poduszek

Post

Wysłany: Sro 15 Paź, 2008 19:55

W ostatnim czasie pojawiło się kilka innych błędów. Żadnego nie byłem w stanie rozszyfrować ale ewentualne wymiany/naprawy były dokonywane na podstawie objawów. Tak więc wymieniłem pierwszą sondę lambda. Potem był problem z wolnymi obrotami i efektem "braku paliwa" (jak to ktoś określił) przy wysokich obrotach. Wymieniłem przepływomierz i wyczyściłem silniczek krokowy. Przyśpieszenie powróciło i autko jeździ jak nigdy dotąd. A teraz kolejny błąd:

10 długich 4 krótkie 2 krótkie 10 krótkich

W wielu miejscach znalazłem na forum opisane kody błędów (poniżej jeden z nich) lecz nie natknąłem się na sposób ich interpretacji. Jak mam odczytać moje błędy?

Dla jasności: Nissan Primera 1.8 benzyna '2000 P11.144

KODY USTEREK OBD2:
http://www.nissanklub.pl/...p=456685#456685
http://www.sendspace.pl/file/tfZEtkQ3/

Post

Wysłany: Czw 15 Sty, 2009 20:32

Witam,

mojej foczce coś mrozy musiały zaszkodzić bo dziwne rzeczy wypisuje. Pali się kontrolka 'check engine' a zczytane kody błędów mówią:

P0036 - Oxygen Sensor Heater Cointrol Circuit (Bank 1 Sensor 2)
P0136 - OXYGEN SENSOR CIRCUIT MALFUNCTION (BANK 1 SENSOR 2)

w dodatku przedwczoraj na komputerze pojawił się komunikat: "uszkodzenie ukł. silnika", na szczęscie po ponownych uruchomieniu komunikat zniknął.

jakieś pomysły co może boleć i jak pomóc?

jeżdże FFII, 1.6 TI-VCT, '05

dzięki za odp
pozdr
m

ps. znalazłem coś takiego:
http://www.tankota.net/re...fe3/cip0036.pdf
i coś takiego:
http://www.parksoffroad.c...ode/cip0136.pdf
ale przyznam szczerze, że mało z tego rozumiem...

Post

Wysłany: Pią 12 Gru, 2008 12:13

Mi cały czas wywala P1206 Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #6. Jest to oczywiści błąd wtrykiwacza pierwszego( sterującego), bo nie mam sześciu cylindrów. Nie ty pierwszy jesteś z tym kodem 21. Z tego co czytałem na forum to olać albo wymieniać wszystko. Mój check pali się i sam gaśnie nie wiadomo kiedy. Zawsze ten sam błąd. Trochę z tym walczyłem a teraz olałem, bo szkoda kasy na magików co i tak nic nie zrobią. Regulacja dawki paliwa w pompie zgasiła checka na dłuższy czas, ale teraz znowu się odzywa.
skala kawałek drutu jest sporo tańszy od odczytu na kompie a kody błędów masz ma stronie głównej primery http://www.nissanklub.pl/...pic.php?t=18527

Post

Wysłany: Wto 16 Gru, 2008 03:27

U mnie dokładnie te same objawy (Primera P11 2.0TD z 1999 roku). Przepływomierz zmieniony, ale poprawa żadna. Kontrolka zapala się zazwyczaj po puszczeniu gazu na biegu, a jak na luzie podkręcę go do 3 tys. obrotów i nagle puszczę gaz to potrafi zgasnąć. Kody błędów jakie się pojawiają to 12 i 18 czyli właśnie przepływomierz.

ps: nie wiem jak wy, ale ja sprawdzam kody błędów spinaczem biurowym, jak ktoś potrzebuje instrukcji jak, to się podzielę (zawsze można zaoszczędzić parę złotych na warsztacie)

Post

Wysłany: Sro 07 Sty, 2009 11:01

Witam.Miałem takie same problemy jak większość tzn. po odpaleniu na wolnych obrotach ok. a po dodaniu gazu wielka chmura dymu, mocny zapach parafiny a po dodaniu gazu spadek z obrotów i zapalenie się kontrolki (check engine). Zmieniłem filtr paliwa,dolałem środka anty krystalizacyjnego parafiny w paliwie do - 40 , skasowałem kody błędów w kompie pojazdu, i jak na razie jest w miarę dobrze.Odpalam w taki sposób: Dwa razy grzanie swiec żarowych a po tym przetrzymuje dłużej na rozruszniku aż, do odpalenia. Almera nie garażowana.

Post

Wysłany: Nie 28 Gru, 2008 13:01

Witam.
I stało się moja grzechotka odmówiła posłuszeństwa.
Od kilku dni miałem problemy z odpalaniem, głównie rano.
Silnik kręci normalnie ale nie odpala.
Znajomy podpowiedział żeby podłączyć zaworek na pompie bezpośrednio kablem do akumulatora i pomaga, wtedy z bólem odpala.

Zczytałem kody błędów:
92 Engine control relay, shut-off time – too late
93 Ignition switch/ECM voltage supply – circuit malfunction
36 Fuel Cut Solenoid Valve
98 Glow plug warning lamp – circuit malfunction

ale ni cholery nie wiem co one oznaczają, pomocy

Post

Wysłany: 02-03-2009, 21:25

poszukajcie na allegro kabelka elm327
a programy to :
darmowy- easyobdII (dobry program do odczytywania kodów błędów, wada to to że po angielsku i nie rysuje wykresów np z sondy lambda)

płątny- ScanMaster-ELM (dobry, bo jest po polsku, można rysować wykresy, prosty w obsłudze, dużo ciekawych informacji o tym co się znajduje w samochodzie, wadą jest to, że troche dziwnie odczytuje w galancie kody błędów)

ogólnie męczyłem sie troche instalując różne programy i inne albo się nie łączyły wcale z samochodem, albo ich funkcjonalność dążyła do zera. Tak że jak ktoś chce szybko pewne programy, to polecam te dwa.

Post

Wysłany: 2009-04-03, 10:09

Witam
Wczoraj byłem na kompie z Gaztkiem.
Wyskoczyły dwa błedy;
113 i 118 czujnik temperatury wew. i zew.
Pytanie czy ktoś wymieniał w którym miejscu się znajduje.

: 2009-04-03, 10:21
Korekta tytułu i umieszczenie dodatkowego opisu tematu.
Jeszcze raz komp
tylko błąd P0118 czujnik temperatury płynu chłodzacego i co dziwne nie pali się CHEK INGINE ,tylko przy rozruchu silnika.
Znalazłem takie cos może się innym przyda (kody błędów)
http://translate.google.p...=pl&langpair=ru|pl&u=http://autopeople.ru/forum/hyundai/getz/parts/1523.html&prev=/translate_s%3Fhl%3Dpl%26q%3D,,hyundai%2Bgetz%2Bkody%2Bb%25C5%2582%25C4%2599d%25C3%25B3w,,%26sl%3Dpl%26tl%3Dru

http://www.obd-codes.com/ po angielsku ale pomocne
wg opisu P0018 powoduje nieregularna pracę silnika (tak jak u mnie)

Post

Wysłany: Sob Kwi 18, 2009 20:55

Po nieudanej wizycie w ASO Skody Wimar w Alejach Jerozolimskich kupiłem interfejs VAG5053 od Viakena, podpatrzyłem jak go używali.
Po paru chwilach przeglądania zrobiłem następujące rzeczy: 1) skasowałem błędy 2)usunąłem wyuczone kody błędów (czyli chyba pamięć KAM, o której pisał tu na forum ktoś mądry) 3) wprowadziłem nastawy podstawowe EGR.
Dziś cały dzień jeździłem i auto nie do poznania. Oczywiście boję się że wszystko złe powróci ale dziś nieprawdopodobna poprawa.
Zobaczymy jak będzie dalej.
Pozdrawiam wszystkich!

Post

Wysłany: Sro 03 Gru, 2008

Witam w swojej Corsie miałem to samo radze zajrzeć w silniczek krokowy znajduje sie pod filtrem powietrza po lewej stronie gaźnika odkręć dwie śruby torx 20 i delikatnie wysuń silniczek uważaj bo na nim jest O'ring gumowy żeby go nie uszkodzić wyczyść trzpień silniczka i gniazdo gdzie ten trzpień wchodzi miękką szmatką powinno pomóć jeśli to nie to to przejrzyj czujnik położenia przepustnicy sprawdż kody błędów w złączu diagnostycznym na przegrodzie czołowej pod silniczkiem wycieraczek pozdrawiam

Post

Wysłany: Sro Lut 11, 2009 10:15

mimo wszystko uwazam, ze 10 litrów na tego diesla nawet w poznzniu to ptrzynajmniej o 1 - 2 litry za dużo, a w trasie to powinien na luzie zejśc w okolice 5,5 - 6,5 litra. Do sprawdzenia filtr powietrza, paliwa, szczelność układu dolotowego (węże od turbo), i sprawdzić sobie kody błędów (na stronie klubowej jest opis co i jak), dobrze by było go gdzieś "przegonić" też jeśli dalej się nie poprawi, to sprawdzić kąt wtrysku i ogólne wskazania komputera, bo może któryś czujnik oszukuje. Czy auto ma prawidłową dynamikę (powinno ładnie ciagnać po rozgrzaniu)

Post

Wysłany: 11 Wrzesień 2008, 07:38

Kontrolka silnika - zapala się w momencie wystąpienie błędu. Kod błędu możesz odczytać sam lub pojechać do warsztatu, w którym zapłacisz około 50zł za tą usługę. Kody błędów i sposób ich odczytywania jest podany na:
http://astra.autokacik.pl/ - dział technika, wykryj to sam, część kodów jest na stronie, reszta do pobrania (link w dolnej części)

U siebie masz prawdopodobnie komputer:
Multec-S(F) firmy Delco-Remy
Niech ktoś potwierdzi jeszcze kto ma ten sam silnik co Ty.

Pozdrawiam

Post

Wysłany: 18 Wrzesień 2008, 22:50

CytatCytat:

ogólnie to jest tak:
- wsiądź do samochodu
- jednocześnie wciśnij pedały gazu i hamulca do podłogi
- przekręć kluczyk w pozycje zapłonu i nie odpalaj silnika.

w miejscu gdzie normalnie wyświetla sie przebieg, wyświetli sie (ECN) i pod nim kolejno zaczną pokazywać sie kody błędów, po zakończeniu wyświetlania kodów błędów ponownie pokaże się przebieg.

4 pierwsze cyfry znaczą kod 2 kolejne wartość dla tego kodu.

np: ECN 161450 brak połączenia pomiędzy nadajnikiem w kluczyku a odbiornikiem immobilisera

Jeśli nic się nie pokaże żadne kody nie zostały zapisane.


witam
jestem w trakcie zakupu astry h 1.7 cdti 2006r kombi. Po wciśnięciu gazu i hamulca i po przekręceniu zapłonu wyświetla się: ECN 050074

co to oznacza? może ktoś umyślny mi podpowiedzieć?

z góry dzięki

Post

Wysłany: 2008-08-30, 21:02

Byłem u kolegi, który ma program do diagnostyki Multi-Di@g (wersja programu 8.1.4.0). I tak sobie pomyślałem, co by podpiąć moją Becię (330xd Touring - silnik M57) i sprawdzić, czy coś jej nie dolega...

No i wyskoczyły mi 3 błędy, których nie potrafię zinterpretować. Po kolei:

1. Magistrala CAN - brak połączenia z ECU skrzyni biegów - 1E00 Błąd stały

2. Nieokreślony błąd systemu - 1A22

3. Ogólna usterka systemu wstępnego żażenia - 3505 Błąd ECU Błąd stały

I te błędy nie dają się wykasować...
Jak mam rozumieć te błędy? To coś poważnego?

Z góry dzięki za podpowiedzi i rady...

Post

Wysłany: Pon Lut 16, 2009 12:10

CytatCytat:

Turbina wogóle nie pracuje.

ale sie wszyscy tej turbiny czepiają Jeden przypadek był na forum ,że turbina nei pracowała .... i auto skończyło na lawecie
ambulec, po pierwsze ... sprawdź kody błędów .... jest duuuża szansa, ze po sprawdzeniu bedzie wiadomo od razu co jest przyczyną a znając życie pewnie standardowo wiązka i kostkiu przy pompie wtryskowej ... i stawiam $ przeciwko orzechom, że urwał sieprzewód od pierwszego wtryskiwacza przy kostce (błędy 81,82 chyba)

Post

Wysłany: 2 Sierpień 2007, 00:23

Witam
Ostatnio byłem u znajomego na wymianie oleju, a przy okazji podpioł mi pod kompa i okazało się, że są dwa błędy których nie idzie skasować. Te błędy to B1470 i B1471. Może ktoś mi powiedzieć co te kody błędów oznaczają. Znajomemy maszynka dziwnie tłumaczy na polski bo kod B1470 objaśniła jako ( paliwa metru Current czujnika B4 Otwarcie przerwa ), a kod B1471 objaśniła jako ( Temperatura Current czujnika pozastrona Temperaturaa wystawa B14 przerwa). Więc jak widzicie nic z tego nie da się zrozumieć . Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam

Post

Wysłany: 17 Marzec 2008, 18:20

Mam nastepujący problem na ssaniu jeżdzi jak rakieta jak tylko silnik zlapie temperature(wyłączy sie ssanie) zaczyna sie dławić brakuje mu mocy.Objaw jest na pierwszym biegu i drugim biegu potem chodzi dobrze jak bardzo delikatnie ruszam nie jest to odczuwalne silnik X16SZ.Zczytywalem kody błędów nie ma żadnych.Sonde wymienilem zawór EGR zaślepiony silniczek krokowy wyczyszczony czujnik temperatury na komputer tez wymieniony filtry paliwa powietrza też wymienione podmieniłem nawet czujnik ciśnienia bezwzględnego tez ten sam objaw wężyki sprawdziłem są ok co jeszcze może być bo już głupi jestem.Pomóżcie

Post

Wysłany: 17 Marzec 2008, 23:29

lepiej samemu zrobić sobie urządzenie (ok10zł można zrobić na płytce z allegro to dodatkowe 12zł) ściagnąć program AB-COM , można sprawdzić i skasować błędy : silnika, poduszki , abs itp. Sam zrobiłem i działa extra Mogę pomóc przez GG5743036 co do schematu, lutowania, podłączenia i opr....

Drucikiem możesz tylko odczytać kody błędów ale o ich skasowaniu to zapomnij. smallbusines, Masz obd1 więc zwierasz kanał A z B włącz zapłon i czytasz. Chyba nawet jest opis w książce sam naprawiam jak odczytać

smallbusines, a jeśli chcesz dobry sprzęt to najlepszy jest OPELSCANNER bo można robić testy wykonawcze - na allegro kupisz od 270zł (można nawet przebieg km w liczniku cyfrowym zmienić) Jak sama nazwa urządzenia mówi że jest tylko do OPLA <<OPELSCANNER>>

Post

Wysłany: Pon 02 Cze, 2008

DRZEMEK

jakis nierozgarnięty jestem, ale w kwestii które piny są które, mam problem.
Bo biorąc pod uwagę,że kiedy wyjmiesz wtyczkę niebieską to strony ta wtyczka obraca się o 180 stopni wedle własnej osi. czyli te piny, które są przy włożonej wtyczce po prawej stronie, to po wyjęciu jej i obróceniu do siebie są wtedy po lewej.

Myślę,że już domyślasz się w czym problem. Które wtedy to Piny A-B. nagrałem krótki filmik prezentujący mój dylemat

Jakbyś zechciał rzucić okiem na to i skomentować.
Pozdro i dzieki z góry !!!!!

Drzemek nie wiem jak tu załączyć wideo, wiec wrzucę na SEND SPACE i ściągniesz to. plik zajmuje tylko nicały 1 mb jest w formacie 3gp czyli takim jak na komórki.za to załączam foto odwróconej kostki.

Post

Wysłany: 18 Luty 2009, 00:39

Opiszę mój przypadek dalej.
Wymieniłem elastyczne przewody hamulcowe, pompę hamulcową i kółka przestały się nagrzewać... jednak w trakcie tych wymian znowu popsuł mi się ABS (kody błędów wskazują na brak sygnału z przedniego lewego czujnika).
I teraz się zastanawiam, czy czasem cała akcja nie jest spowodowana jakąś usterką ABS, ponieważ problemy zaczęły się po tym jak go naprawiłem (w sensie wymieniłem czujnik na nowy, bo poprzedni miał uszkodzony przewód - żeby było śmieszniej też lewa strona), teraz ABS znowu uszkodzony i wszystko przeszło...
Ktoś ma jakieś koncepcje?

Post

Wysłany: 2009-03-10 00:40

kontynuując wkleję ponownie .

Witam mam taki problem ;/ chciałem sprawdzić kody błędów postępując zgodnie z opisem z http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42 zwarłem odpowiednie piny. Po przekręceniu stacyjki ku mojemu zdziwieniu zamiast mrugania kontrolki załączył się wentylator od chłodnicy ;/. Kontrolka nawet nie zgasła. nie wiem co jest grane. Natomiast gdy chciałem sprawdzić błędy absu zwierając odpowiednie piny według opisu z wyzej wymienionej strony, po przekręceniu stacyjki zaczął pśtykac kilka razy jakiś przekaźnik pod maska i tyle. Zabrałem się za to bo świeci mi kontrolka od ABSu. miał ktoś podobne problemy ? wie ktoś może co z tym zrobić. Przepraszam jeśli był taki temat ale nie mogłem znaleźć nic co by mi pomogło.

Post

Wysłany: 2007-09-27, 21:20

Do sprzedania książka obsługi i napraw do Mitsubishi Eclipse oraz Eagle Talon i Plymouth Laser z lat 1990-1994 autorstwa Haynessa jednego z najsłynniejszych autorów książek o obsłudze i naprawie samochodów.

Książka w języku angielskim,objętość 598 stron.

Zawiera sporo danych o powyzszych modelach,szereg zdjęć i schematów,opisy większości napraw jak również kody błędów komputera i wiele innych przydatnych rad i opisów zarówno dla mechaników jak i posiadaczy tych modeli.

Książka używana stan bardzo dobry,nieponiszczona czysta.

Zachęcam do kupna.

Cena 79 zł

Posiadam też oryginalną instrukcję do amerykańskiej wersji Eclipsa PO POLSKU !!!

Więcej informacji pod nr 662-986-976,gg 3068335 oraz AUTOMOTOSPORT@INTERIA.PL

Post

Wysłany: 2009-04-03 20:12

Odświeżę temat mam podobny problem - świeci mi anti lock i nie mam pojęcia co z tym zrobić ;/ kody błędów próbowałem zczytac zgodnie z instrukcja ale niestety zero migania. ;/ dorwałem się do sterownika od absu i zauważyłem że już jakiś fachowiec do środka zaglądał rozwiercone sa nity którymi był zamknięty ale widocznych uszkodzeń w środku nie stwierdziłem. Jestem ciekaw czy ktoś wie co można z tym zrobić dodatkowo to jeszcze chciałbym sprawdzić czujniki wie ktoś jakie powinny mieć rezystancje czy cośk ??

Post

Wysłany: 2007-10-22, 10:57

CytatCytat:

rozumiem ze masz 18 lat , ze to Twoje pierwsze auto i podnieta siega zenitu,

CytatCytat:

le daj mu najpierw szanse sie zepsuc zanim zaczniesz go ulepszac

Lepiej żeby się nie psuł

PS. Czy fabryczna kompresja w 1G to 10,4:1 ? Bo tak coś wyczytałem w instrucji ,ale nie jestem pewien...

Kolejny EDIT:
Odczytałem kody błędów i wyszło mi 13 i 25 czyli kolejno miernik temperatury powietrza i czujnik ciśnienia powietrza. Ten pierwszy wiem gdzie się znajduje natomiast nie wiem gdzie znajduje się ten drugi. Wie ktoś może które to ustrojstwo?

Post

Wysłany: 2008-03-20, 21:46

Dzięki za odpowiedzi, spodziewałem się, że robota nie będzie łatwa chętnie skorzystam z pomocy. Tjman21, jak nie dam rady przez telefon to może podskoczę do Chrzanowa, mam jakieś 70 km

Wczoraj spadł śnieg więc trochę testowałem ABS, potwierdzeniem tego co piszecie o pompie może być to, że ABS czasami działa, jednakże za każdym razem pompa (jeżeli to pompa) wydaje taki dźwięk. Kontrolka ABS zapala się tylko po włączeniu zapłonu, potem gaśnie i więcej się nie zapala. Muszę jeszcze odczytać kody błędów z komputera,

Przy okazji, polecam dobrą stronkę (natknąłem sie przy szukaniu opisu naprawy ABS), Instrukcja napraw Eclipse, nie znalazłem linka na forum więc podaje niżej:

http://www.autozone.com/s...eraseCrumbs=YES

Pozdrawiam,